AAhsenn Biogai iyi geliyor yeni bitirdik evet ama hala gaz için uyanmalarımız devam ediyor maflor kullananlar memnun musunuz ? 3 ay 10 günlüğüz
Betul-08 hansmomm biogaia dışarıda mı saklıyorsunuz birde 4 hafta içinde bitirilmeli diyor elimde var 1 aydın kullanmıyordum ve dışarıda duruyordu bişey olur mu kullansam
AAhsenn hansmomm Bazi anneler biogai Gaz sancısı yaptı dedi dün gece vermedim bitmişti damla gerçekten çok fark ediyor sürekli uyandı uykuda gaz çıkaramadı Sizin de bebek gazlı mıydı
AAhsenn Betul-08 İçeriğinde canlı bakteri bulunduğu için serin yerde saklamalısın demişti eczacım buzdolabında tutuyorum hep bilmiyorum bir sorun eczaneye Ürünü açtıktan sonra zaten dört hafta olmadan bitiyor
hansmomm Betul-08 kuzum buzdolabında saklamam gerekiyor aynı şey benim de başıma geldi attım yenisini aldım. Buzdolabında sakla ve her güm aynı saatte vermeye özen göster yoksa etki etmiyor
hansmomm AAhsenn bebeğim kolik ötesi gazlı ne kelime 🤦🏼♀️ Her gün aynı saat aynı dakika veriyorum faydasını o şekilde görüyorum kuzum diğer türlü etki etmiyor zaten o şekilde bi sonuç Alman normal