Mukemuke ben devlette kızım için doktor bulamadım. Özel hastaneye götürdüm. Işıkla baktı doktor gözüne. Hafif kayma vardı üç aylıkken kontrole gittik. 6 aylık olunca yeniden getirin dedi ama fırsat büküp götüremedim. Bu defa başka bi kliniğe götürcem İzmir’de çok iyi bi göz doktoru var. Kuzenim, kardeşim, yeğenim hep o doktora gittiler. Devlette bebek ve çocukların göz muayenesi için bakılıyor mu bilmiyorum.