Merhaba hanimlar kizim 27 aylik cis egitimine bayagi alisti suan ama kakadan korkuyormu anlamadim bi turlu lazimliga yapmiyor tutuyor tutamadigini altina kaciriyor asla kizmiyorum gosteriyorum kaka hadi ona bye bye diyelim tuvalete yapalim falan teklif ediyorum tamam diyor ama asla yapmiyor 😁 az once bezine yapmak istermisin peki dedim oylelikle yapti nasil cozerim bu durumu bilgili anneler yardimci olabilirlermi