Aylincan16 Merhaba sevgili anneler bu ara o kadar huysuz ki bebeğim anlatamam bütün gün gece agliyo heleki öğlen uykusuna yatircagim zaman sizde durumlar nedir bu haller normalmi 🤦♀️