Merhaba kizlar, bugun itibariyle 2 aylik kolik bir kizim var. gece gaz sancisindan saat basi uyaniyor ve emmek istiyor aslinda tok oldugunuda biliyorum. Sizce emzirmeden uyutmayi denesem mi? Ayrica gunduzleri uyuyor uyku duzeni olusturmak adina gunduz uyudugunda uyandirsam mi gece uyumasi icin ne dusunuyorsunuz, deneyim ve tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim.