Mavisim26 bende mastit oldum ve bir aydan fazla baya çektim. Üzerime bişey giyemez hale geldim.gogus uçlarım felaket oldu.ates halsizlik hepsi oldu. Lahana buzlukta bekletip koydum duşta ovaladim ama etki etmedi bende.doktora gittim verdiği ilaçları kullandım o da etki etmedi.en son acile gittim ve operasyon geçirdim,acısını çeken bilir. Üstüne de 20 tane sabah akşam antibiyotik iğne verdi kalçadan dört tanesini oldum felaket yaktılar, koluma intraket taktılar öyle ordan verdiler o şekilde yasadem kaç gun. Bebeğimi kucağıma alıp sevemiyordum.emzirmeden emzirmeye ancak .o göğüs kesik oldgundan da bebek pek istemedi, ne kadar zorlasam da almadı. Şimdi de tek göğüsle devam ediyoruz. Bence ne olur ne olmaz biran önce doktora git.