Hazal81 Merhaba anneler ben 25 yaşındayım liseyi açıktan bitirmek istiyorum vaktinde lise sonda bırakmıştım saatleri nasıl oluyor ya da okul açılmadan evvel mi gidip kayıt yapılıyor hiç bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
Dmt-01 Hazal81 en yakın halk eğitime gidip kayıt yaptırabilirsiniz son sınıftaysanız krediniz çoktur zaten bir iki dönemde mezun olursunuz sadece sınava giriyorsunuz biara online dı sınavlar hala öylemi bilmiyorum
Dmt-01 Hazal81 ders saatleriyle ilgili bişey mesela matematik 4 kredidir biyoloji 3 kredidir filan kaydınızı yaptırın kredi sayınız çıkar 172 kredide mezun oluyorsunuz görümce yeni bitirdi liseyi açıktan ondan biliyorum bende
Hazal81 Milamoms çok sevindim hayırlısı olsun inşallah insan evlense de anne de olsa içinde kalıyor bazı şeyler gerçekten