justlikeme Bana biraz düzeninizden bahseder misiniz? Nasıl not alıyorsunuz kaç saat çalışıyorsunuz kaç soru çözüyorsunuz?
Beyzaa91 justlikeme hamileyken çalışıyordum ama doğum yaptıktan sonra malesef ki ara verdim çalışamıyorum önünüzdeki ay da sınavım var 😔
Noname21 justlikeme uykundan feragat etmen gerek . Yakında yine başlayacağım. Benim düzenim şöyleydi. Kizim 11 gibi uyurdu bucuk gibi başlayıp 2ye kadar çalışırdım. Sonra sabah 6 da kalkıp 1 saatte o zaman calisirdim
Noname21 plakayerli kalıyorsunz malesef ama ben gündüz ders calisamiyordum. Mecburen oyle yapıyordum hafta bir gün kendime dinlenme günü ilan ediyordum hicbirsey yapmıyordum o gün. Bir süre sonra alışıyorsunuz şimdi başka hedeflerim var yine o tempoya döneceğim
Dilaylaa Gece çalışıyorum, kızım 10da uyuyor bire kadar eşimle zaman geçiriyorum film falan izliyoruz daha sonra birde dörde kadar çalışıyorum pek soru çözmem ben zaten . Yazarak çalışırım genel olarak.
Dilaylaa justlikeme yani kişiden kişiye değişir herkesin bir çalışma stili oluşuyor zamanla . Belirli bir sınava çalışıyorsaniz, belirli bir derse çalışıyorsaniz ve ders gereği soru çözmk gerekiyorsa , tabiki soru çözmek, çıkan soruları görmek vs önemli.