2 buçuk aylık çocuğum bende silikon göğüs ucu ile emziyorum ben bir aylık olana kadar emzik vermedi zararlı diye ama sonra kolik bir bebek olunca verdim ilk başta tutamiyor hemde içi bulanıyordu hiç vazgeçmedim çünkü emzik hayat kurtarır gerçekten hep denedim şimdi emiyor uykuda normal dururken ağlarken hep alıyor silikon göğüs ucuyla bı alakası olduğunu düşünmüyorum bende Philips avent kullanıyorum bu arada başka hiç emzik almadım