isimsiz___ esilayldrmmm benim kızımda da olmuştu kendi kendine geçti bişey kullanmadık. Karbonatlı su ve tülbentle ağzının içini temizleyebilirsiniz 2 haftaya falan anca geçiyor
Furkan_umeyr esilayldrmmm diş incisi diye geçiyor benim bebeklerimdede olmuştu kendisi geçiyor içiniz rahat olsun 🌹
frambuaz esilayldrmmm mama lekesi yada süt lekesi dıyorlar bısey yapmana gerek yok gecıyor kendılıgınden