Seda5431 ilk baslarda dısarı cıktıgmda biberonla verıyordum heryerde emziremiyorm diye daha sonralar takviye için verdin gün içinde bikez fln be içtigini bileyim diye ama baktım memeyi istemiyo bikaç gün böyle gecti sütüm azaldı sonra emmediği için dr ilac yazdı kullandm bol su içtim şimdilik sıkıntı yok emmediği zamnlar kg almamıstı şimdi takviye yapmak istiyorum hala memedeyken sinirleniyo ağlıyo bazen günü gününü tutmuyo dediğinizi nerden temin edebilirm eczanelerde var mı ? Bebeğim 3,5 aylık cnm