Obiranne_ Merhaba benım 10 günlük bebeğimin yanağında ve boynunda isilik oluştu sıcAktan diyorlar aslında sıkı da giydirmiyorum geçmesi için ne yapabilirim
starwomen Obiranne_ her gün ılık duş ve gün içerisinde de 3-4 kez pamuk ve suyla silerek geçmişti kızımın ki
2cocukluanne222 Obiranne_ evin çok sıcaksa bı zıbın bı kundak olarak dursun bebeğin hen öyle yaptım isilek gitmiyo yoksa çok sıcak havalar
Twinsmomy Obiranne_ benimkide öyle oldu şuan 24 günlüğüz doğduğu ilk günden beri vardı yenidoğan isiligi dediler, şimdi yine yüzünde boynunda çıktı, evde tek zibinka tutuyorum 1 gün arayla duş aldırıyorm.geciyor yavaş yavaş.
mysa2 Obiranne_ duş aldır ve evin sıcaksa gündüzleri zıbınla bırak sadece gece uzun kol giydir canım silinecektir
eylul19 Obiranne_ benım bebegım de yazın dogdu ıp askılı zıbınla durdugu halde ısılık olurdu.bol bol yıka yuzunu sıl pamukla