Kızlar kızıma alerji kanda test yaptırdık cuma günü doktor ⅘ güne çıkar gelirsin demişti şuan bakıyorum sepisefik değer normal / 0.10 yazıyor 5 tane var bu yazıdan ve dermatogodies SP IgE antikoru 0.10 yaziyoor yine değerler bundanda 3 tane var . Şimdi bu sonuç çıkmış mi yani. Yoksa daha bekliyicekmiyimm 🌼 bilgisi olan yazarsa sevinirim ona göre gidelim yarın boşuna beklemeyelim 🌺🌺