17 aylıkken başladık, haftada 1 gün, 1 saat 15 dakika gidiyoruz. Tabii bayram vs derken arada gidemediğimiz de oldu. Ben çok faydasını gördüm, Konya’da Mutluhanem diye bir oyun atölyesi. Kızım artık daha uyumlu, yaşıtlarıyla iletişim kurmaya çalışıyor artık. Bir de orada öğrendiklerini evde de yapmak istiyor (parmak boyası gibi) . Dans gibi etkinlikleri de, Orada yapmıyor ama eve gelince yapıyor 😅 Orada öğrendiğini evde bize satıyor 🤣