Kızlar bu ay Allah’ın izniyle oğlumu sünnet ettireceğim, 3 aylık olacak oğlum. Klempsli mi dikişli mi yaptırırsak daha rahat olur? Çoğu anneler dikişli diyor ve bende dikişli yaptırmayı düşünüyorum. İstanbul küçükçekmecede oturuyoruz. Bu tarafta veya Avrupa yakasında memnun kaldığınız bir doktor var mı? Öneri ve tavsiye edeceğiniz doktorla iletişime geçeceğiz. Tavsiyeniz memnun kalmanız ve iyileşme sürecinin sağlıklı olup en kısa sürede iyileşmesi çok önemli benim için. Ufak bir ameliyat gibi görünsede anne yüreği işte en iyisini istiyorum. öncede yazmıştım klempsli mi dikili mi yaptırırsak daha rahat olur diye. Çoğu anneler dikişli dedi ve bende dikişli yaptırmayı düşünüyorum. İstanbul küçükçekmecede oturuyoruz. Bu tarafta veya Avrupa yakasında memnun kaldığınız bir doktor var mı? Öneri ve tavsiye edeceğiniz doktorla iletişime geçeceğiz. Tavsiyeniz memnun kalmanız ve iyileşme sürecinin sağlıklı olup en kısa sürede iyileşmesi çok önemli benim için. Ufak bir ameliyat gibi görünsede anne yüreği işte en iyisini istiyorum.