Nejla133 benim de bebeğim 5,5 aylık. bende öğretmenim iki gündür bebeğimi bakıcıya bırakıyorum bakıcı bakacak her zaman. Ailelerimiz uzakta. Bebeklerimizi en iyi biz tanıyoruz onların huyunu suyunu, ağlayınca nasıl susacaklarini, nasıl uyuyacaklarini vs… Ama mecbur. Şükür ders saatlerim az. 2-3 saat bakması yeterli oluyor bakıcinin. Ama gelin de bana sorun birde. 5 dakika ayrı kalmak bile zor. Beni emiyor. Biberon da tutuyor şükür ama biberona da alışmasını istemiyorum. Sütümü sağıp bırakıyorum. Nolur nolmaz mama da bir köşede var kullanmak zorunda kalınırsa. İnşallah bu kısa sürede verilen biberonla memeyi bırakmaz bakalım.