Mefat Kızlar nasıl olacak bu iş benim kız 0-6 yi istiyor 6-18 i verince midesi bulanıyormus gibi yapıyor ya. Zorla da veremiyorum çünkü emziği sadece uykuya geçişte kullanıyor yani zorlasam sinirleniyor çünkü uykulu oluyor. Bilemedim yardım edinn
eylul19 Mefat benım benegımde ılk gecıste zorlandı.onune koydum gunduz kendısı alıp taktı cıkardı taktı alıstı🤣buyuk gelıyor ılk bas yadırgıyorlar sonra alısıyorlar
kirmizibasliklikiz_ Mefat kac aylik bebeginiz. Ben 13 aylikken gecirdim 6 18e cok buyuk gelmisti bana 😁
Tbsylmz Mefat Şimdi bununla ilgili post açıcaktım bende 2 numara emziği aldım ama midesini bulandırıyor hatta bugün kustu yavrum niye böyle oluyor ki ya büyük geliyor belli zaten ama ona göre uyumlu olması gerekmiyormu ?
Mefat kirmizibasliklikiz_ 5 y25 günlük de yani buyuklugune biz nasıl karar verelim ki😅 koskoca şirket üretmiş 6-18 ay bu boyu kullansın diye 😅
Mefat Tbsylmz vallahi ben de anlamadım nasıl alistiracagiz bilmiyorum. Bı arkadaş 13 aylıkken vermiş 2 numarayı bilemedim yani