Merhaba benim oğlumda uzun süre sürekli enfeksiyon çıkıyordu. İdrar kültüründe üreme yani. İyi bir çocuk nefroloji doktoruna götürün nedeni belli olmalı önemli birşey çünkü. Bazen böbreklerinde bile birşey çıkabiliyor. Oğlum sünnet olunca sıkıntıları geçmişti bizim. Bebrk erkekse Sünneti geciktirmeyin derim. Geçmiş olsun🌸