Prensescilek Kizlarrrr özellikle dil eğitimi alanında iyi olan bir kreş istiyorum orada olup gönderen var mi acaba ? Amerikan Kültür Koleji var ama 4 yaştan itibariyle alıyor. Kızım 28 aylik henüz. 3 yaş itibariyle gidecek Allahin izniyle
TheBaby Prensescilek Bahçeşehir koleji gerçekten çok iyi. Beylikdüzün de yollamıştım. Ama kaç yaştan itibaren alıyordu hatırlamıyorum. Bayağ zaman geçti. Oğlum o zaman 4 yaşındaydı.
TheBaby Prensescilek Biz şehir değişikliği yaptık Doğa’ya devam ediyoruz. 2 yıl gitti Bahçeşehir’e. Doğa ve Bahçeşehir dersleri aynı. Oğlum şu an 10 yaşında. İngilizcede birincilikleri var. Dil anlamında çok çok memnunuz.