ygtarsannesi 2 tane bebeğim var biri 2 yaşında biri 4 aylık olacak ikisinde de yaşadım kızımın değeri 15-16 lardaydı 2 ay geçmedi anne sütü sarılığı dediler ve yatış vermediler sürekli emzirdim güneşe çıkardım ve götürmedim 2. Bebeğimde ise değeri 10 diye taburcu etmemeyi ve ışık vereceklerini söylediler kağıt imzalayarak bebeğimi taburcu ettirdim 1 hafta sonra düzelmişti siz bol bol emzirin güneşe çıkarın bende götürmemiştim kızımı çok götürdüm yinede birşey yapmadılar delik deşik ettiler sadece siz bol bol emzirmeye devam edin 2 saati beklemeyin sürekli uyandırıp emzirin çocuğunuzu sürekli de hastaneye götürmenize gerek yok 1 hafta izleyin baktınız düzelme gözlemleyemiyorsunuz bi kontrole götürürsünüz