Jruraz 19 20 aylıkken göturmuştum 75 dk işte biraz hoplatıyolar koşturuyorlar ebeveynli sonra atölyede 2 elma yediriyorlar zaman dolduruyorlar ıkı boya karalamaca al sana bitti aylık 600 TL vermıştık haftada 1 kere 😃 bilmiyorum yani denemeniz gerekiyor severse eğlence olur haftada 2 de göturebılırsınız ama fiyata yansıyor