Benimde ilk 12 gün annem ve eşim yanımdaydı sonra dönmek zorunda kaldı aynı gün eşimde işe döndü, kayınvalidem gelmek istedi ben istemedim, sebebi birilerine alışınca ve ayrılınca daha kötü olan bi psikolojim var, mesela abim geldi o sıra 3 gün kaldı gidince boşluğa düştüm toparlanmamın daha uzun sürdüğünü düşündüm ve elbet birgün yalnız kalacağız diye sürece erken başlamak istedim. 1 aydır kızım ve ben bütün gün birlikteyiz ama beraber ağlıyoruz beraber gülüp öğreniyoruz bu şekilde atlatmaya çalışıyorum 41.gün bugün. Size de tavsiyem kendinize rutin oluşturun, her sabah masaj saati ağlarken şarkı açıp oynama uyurken beraber uyuma gibi. Şimdi kayınvalidemi çağırdım sebebi 2-3 gün evi toparlamak adına destek istedim sadece kızımı oyalasın sevsin zaman geçirsin diye, bu arada sanmayın kolay çocuk, kolik teşhisi koyuldu gecemiz gündüzümüz gaz sancılarıyla geçiyor. Annelik başkası varken öğrenilmiyormuş bunu anladım, annem eşim burdayken emzirme dışında çok bi aktifliğim yoktu yeni yeni anneliği tadıyorum