Yasmnnnn 3 ay 24 günlük anneyim. Oğlum küvözde kaldı 1 hafta sonra eve geldi ve asla hayal ettiğim gibi olmadı hiçbişey.
Sahiplenmekte çok zorlandım, benim bebeğim olduğunu kabıl edemedim, hep gidicek korkusuyla düzgünce içtenlikle sevemedim, fotoğraf bile çekmezdim. Annemler isterdi özledik diye ancak öyle.
Yaklaşık 2.5 ay sürdü bu. Ağlamalar, ilgilenmeyi istememeler, bu duruma üzülmeler neden böyle oldum diye. Çok zordu benim için. Sonra 3. Aya çok az kala geçtiğini hissettim.
Şu an hiç bişeyim kalmadı.
Dediğin gibi kendime bile bakmıyodum. Herşeyi bırakmıştım. Benimki büyük bir kaybetme korkusundan kaynaklı oluştu diye düşünüyorum ama senin gibi ilgilenmek değil ilgisizlik, sahiplenmeme olarak prtaya çıktı. Fakat gerçekten geçiyormuş. Günlük tutmaya başlamıştım ben. Yazıyordum tüm hislerimi. Bana iyi gelen şey belkide bi nebze o oldu. Tabsiye ederim. Yazdıkça sorunun çözümü de beynine yerleşecek rahatlayacaksın