Neden kamera düzeneği kurup evinize çağırmadınız bakıcı ablasını? Nasıl güveniyorsunuz böyle bir devirde? agzı var dili yok, el kadar bebek.. önlemini almadan bodoslama birilerine verip çalışmak çok zor demeyin. Bebeğiniz için tüm güvenlik önlemlerini alıp öyle emanet edin. Uzak değil üst komşu çok mu zor aşağıya inmek. Bebek açısından da düşünün, düzeni bozuluyor, tanımadığı insan, anne/ baba yok. Yabancı bir yer. Tabiki mızmızlanıp aglayacak karşıdaki insanın bebeğinize nasıl davranacağına nasıl bukadar emin olup güvenlik önlemlerini almadan verebiliyorsun hayret ediyorum.