Kaç gündür mahvoldum. Ağlamalar sürekli kucak istemeler yemek yememe vurma. Nasıl davranacağımı şaşırdım. Ne zaman geçer bu durum ? Karakteri çok değişti umarım böyle devam etmez. Birde çalışmak zorundayım bırakınca vicdan azabı çekiyorum çünkü sürekli benimle olmak istediğini biliyorum.