Yzaman bence dediğiniz gibi içe dönük bir çocuksa okul iyi gelecektir. Bence biraz teşvik edici konuşun. Mesela sende katılıp oynarsın istediğin zaman, sende yapabilirsin yada onlar oynadı ben oturdum dediğinde, ‘ arkadaşların eğlendi mi, oyun güzel miydi’ gibi özendirici konuşabilirsiniz. Benım kızım 22 aylık Oda çok çekingen parkta falan yaklaşamıyor çocuklara. Ama ne zaman ben hadi annecim sende katıl aralarına yada al bebeğini göster arkadaşlarına gibi sözler söylesem hep koşarak gider.