Lulemom Kızım 12.5 aylık. Ben verince yemiyor. Kendisi yemek istiyo. Sorun şu ki sadece alttan 1 tane dişi çıktı. Oda yarım hala. Yani dişi yok. Ben hala çatalla ezerek veriyorum. Kahvaltı da pankek krep falan yapıyorum sorun olmuyo ama yemek kısmı sorun oluyo. Köfte mücver gibi şeyleri eline verebiliyorum ama sebze yemekleri haliyle ezmem gerekiyor. Bazen yemek olmuyo çorba tarzı bişe yapıyorum ama yediremiyorum. Kaşık tutmayı öğreteyim dedim ama o da devasa bi sabır işi sanırım. Çözüm önerisi olan var mı
Yigitannesii Lulemom bence verin eline kaşığı döke döke öğrenecek . Benim oğlum 18 aylık kendi istediğinde kaşık çatal neyse veriyorum bir yandan bende agzina sokusturuyorum 🤭
Znurr Lulemom çorba için bir şey diyemeyeceğim ama, haşlanmış sebzeleri eline verirseniz damağıyla ezerek yiyebilir, ben dişleri yokken salatalıkta veriyordum az da olsa yiyebiliyorlardı, havuçla sadece dişlerini kaşıyorlardı.
tubaozlu Lulemom baya büyümüşş dişi çıkmasına gerek yok damagıyla patates havucu ezer bnm kıIm 8 ayşık dan beri kendi yiyo benüm yedirmeme izin vermiyo bırak yesin daha cok öğreniyo😀
Snowglobe Lulemom bebeğim 13 buçuk aylık daha ne püre verdim ne çatalla ezdim doğru düzgün. Bence biraz cesaret 😊
Lulemom Znurr yani mesela yeşil fasuyeyi vermeye korkuyorum. Kabuk gibi ya dışı. Ezemez boğazına yapışır falan diye. Patates yemeğine korkuyorum hepsini atıyor patatesin. Boğazına kaçar diye korkuyorum