benmde 58gün sürmüştü normal doğum yaptm.bende okuduklarimdan korkup 40im cknca kontrole gtmstm doktorm bazı kadınların 2aya kadar olduğunu söyledi 2ayi geçerse tekrar gel demsti 58.gün btti ve benm yoğundu yani adet oldm falan saniyodum hatta.korkmayin sizde ama yne bı kontrole gidin içiniz rahatlasın