Hanimlar 15 aylik bir kiz bebegim var ve esim 1 aydir yanimizda izinde su an ama kizim babasina duskun degil gibi yani disari gitse esim hic farketmez baba gitmis diyrek isten geldgnde de sevinmiyo cok oyle bu normalmi yani kiz cocuklari babaya yakin olur ya