Hbbkarabey Doğum yapalı 36 gün oldu kanamam azalacağı yerde biraz daha çoğalıyor gibi normal mi bu durum rengide hala kırmızı ve sürekli günlük ped dolduruyor ve günde 2 3 tane değiştiryorum.
Aselmina1906 Hbbkarabey ben 55 gün yaşadım o kanamayı sonra bitti bir hafta sonrada adet oldum 2 ay kanamalı gezmek çok berbat birşey miş
Kelebek95 Bende 47 günlük lohusayım 40 gün oldugunda bitmiş gibiydi şimdi hala çok az az kan kırmızı şeklinde geliyor bende anlamadım ne zaman bitecek