Rota ikinci dozu yaptırdım bugün dozu 755 TL. İki ay önce 600 TLiydi. Diğer aşıları ayı gelince göreceğiz ama vardır bin küsur. Fakir nasıl yaptırsın abi diyorduk önceden biz de tek geçimli,memur olmayan bir aileyiz ki memur bile olsan pahalı ki pahalı… Bu hayat pahalılığı bizi vuruyor hadi çocuklarimizi koruyabilsek.