betusgani biz de sarılığı rahat atlattık bende aynı dusuncedeydim o yüzden çok sık sık emzirdim. İlk bebeğim uzamış sarılık yaşadı iki ayda zor atlatti kaç kez hastanede yattı çok zordu,şimdi kurtardık çok şükür sariliktan ama bu sefer de memeleri kaptırdık🤣🤣🤣 Allah kolaylık versin ilk bebeğim 2. Aydan sonra emzik tuttu benim biraz sabret şimdi çok ifaklar ya tutmayabilir ne kadarlık bilmiyroum ama