Kızlar bir hafta once adet oldum ilk defa.. o günde kızım 4 aylık oldu . O günden beri gece uykulari düzensiz oldu .. Meme reddi başladı. Hic bir şekilde emmiyor açlıktan bayılsa bile.. Bazen hic birsey yokmus gibi emiyor bazen de krize giriyor saatlerce emmiyor 😑 bir kac gün öncesine kadar gece emiyordu, dün gece uykulu olmasına rağmen ağlama krizine girdi emmedi.. çığlık çığlığa ağlıyor emmemek için .. bende ağladım sabaha kadar uyumadım üzüntüden.. İlk once adet oldugum icin emmiyordur diye düşündüm ama adetimde bitti..Atak mi yoksa gerçekten sütten mi kesilcek. Benim durumumu yaşayan var mi 😭