Kızım 11 aylıkken tatile gitmiştim açıkçası benim için rahattı eşim için de öyle şu an kızım 25 aylık ve bu seneki tatillerimiz bayağı yorucu oldu geçen seneye göre o yüzden kesinlikle gidin tadını çıkarın ama termal otel bilemeyeceğim yani bebekler kumsalda vakit geçirmeyi sever çünkü, ben kızımı eşimle kumsala yolluyordum onlar saatlerce orada oynar ben kafamın estiği yere gider gezerdim