Elfidam oğlum bir kaç haftadır memeyi tam kavrayamadıgından cuk cuk sesi çıkartmaya başlamıştı. Doğdugunda böyle bir durum yoktu. Şu an 2 aylık olmak üzereyiz. Görselde paylaştıgım dudak bagı mıdır. Öyleyse şayet Ne yapmak gerekiyor yol gösterir misiniz https://imgyukle.com/i/nOaaIH https://imgyukle.com/i/nOaHGA
Gryffindor Elfidam Google görsellerine çok benziyor. Sanırım dudak bağı. Kısa bir işlemle kesiyorlar bağı. Hastalanmayançocuk sayfasında bununla ilgili paylaşım vardı oraya bakın isterseniz detaylıca anlatmıştı
Barlas_mom Elfidam Benim oğlumunda böyle doktor hayır dedi yok dedi benimde oğlum hiç emmedi. Mamayla besleniyor
eylul19 Elfidam evet dudak bagı kızımın da var.bızım emmede falan sıkıntı yapmadı doktorumuz smdılık durabılır ılerde bakılır dedı dıslerde de bır sıkıntj olursa.sızde bır gosterın sıkıntı olan zamanlarda kesılıyormus.ılerleyen zamanlarda dustugundd falanda kendılıgınden yırtılan cok varmıs
cekoslavakporseleni Elfidam net bir şekilde dudak bağı, emerken üst dudak dışa doğru açılmıyor içe bükülüyoe değil mi?
Elfidam cekoslavakporseleni https://imgyukle.com/i/nOHnUb Emerken böyle oluyor bazen dudak içte değil ama düz kalabiliyor
lceLady Elfidam siz bi cocuk dr muane ettirin bu durumlarda bebek emmekte zorluk çekebiliyormus.veya konusmada. Dr sizi yonlendiricektir
cekoslavakporseleni Elfidam normalde dudağının açılıp vakum gibi memeye yapışması lazım, benim oğlumun da böyle oluyordu. Üst dudağın iç kısmı tamamen açılıp memeye yapışması lazım. Ama memeyi tam boşaltabiliyorsa sorun etmeyin, emince tam boşaltıyor mu memeyi?
Elfidam cekoslavakporseleni ilk zamanlar evet boşaltıyordu ama bir kaç haftadır maalesef emzirdikten sonra sagıyorum süt çıkıyor yani
cekoslavakporseleni Elfidam memeye doğru yerleşemediği için oluyor, tüm gücüyle vakumlayıp çıkartamıyor sütü. Siz birkaç defa deneyip iyice yerleştirmeye çalışın. Bence iyi bir kkb uzmanı bulup bağı kestirip kurtulun.
Elfidam cekoslavakporseleni bag kesildikten sonra hemen emmeye baslıyor mu. Agrısı kanaması va oluyor mu
cekoslavakporseleni Elfidam hiçbir sıkıntı olmuyor kesilir kesilmez emziriyorsunuz. Ağrı falan da olmuyor. Bi baktırın eğere kesilecek derlerse ne kadar erken o kadar iyi