Merhabalar benim ikizlerim var erkekler ekimde 1 yaşına girecekler. Babaları ile aynı gün doğum günleri ☺️ Yani üçünün doğum günü bir olcak ☺️ Organizasyon kiralamayı istiyordum üçüne özel bir pasta yaptırıp falan Ama gel gelelim biz gurbetteyiz ve burada kimsemiz yok. Yani doğum günümüze katılabilecek eşimin iş arkadaşları var ama samimi değiliz organizasyon kiralayıp çağırcak kadar. Neler yapabilirim bir fikriniz var mı. İkizlerime ve eşime henüz hediye de almadım. Eşime en son ki doğum günü hediyem ikiz bebişlerimizdi çok şükür. ☺️ Şimdi ne alabilirim Hem hediye fikri hem doğum günü kutlaması olarak. Bebişlerimin İlk yaşları olcağı için hatırlamasalar bile Güzel fotoğraflarımız anı kalsın istiyorum. ☺️ Önerilerinizi bekliyorum kızlar 🌸