kızlar biz bi evde oturuyoruZ düğündede doğumdada ikamet alamadık. ev sahibine sorduk nasıl alamıyosunuz önceki kiracılar nası aldı diye payladı bizi. sonra hem belediye hem nüfus heryeri aradım ama sistemlerinde öyle bi daire yok gözüküyo. ne yapıcaz ya bilgisi olan varmı? evimizdende olmayalım sonra