Benimde öyleydi hatta anneannem bebeğin seni tanımaya başladığı zaman saç dökülmeye başlar demişti😁 ama doğum sonrası her annede görülen bir durum ve malesef hiçbir çaresi yok çok araştırdım ve kel kalma durumuna gelmiştim uzun olan saçlarımı kısacık kestirmek zorunda kalmıştım şuan bebeğim 8 aylık ve dökülme durmaya başladı yani bir yerden sonra kesiliyor çok takıntı haline getirmemekte fayda var