Arkadaşlar merhaba,
1 yasında bebegime gece yatmadan önce arı mama ya da hero baby kaşık maması yedırıyorum meyveyle karıştırıp buluyorsunuz ki sütlü ibaresi var üstünde. Bebegim 1 yasında oldugu icin acaba sütü suyla karıştırıp oyle kendım doğal irmik ya da pirinc unundan mama yapsam nasıl olur bi zararı olmaz diye düşünüyorum ama böyle mama yapan annelerimiz var mı aramızda