Weewell in makinasını almıştm ben bikaç kere yaptm kaldırdım bebiş olunca kullanırım diye. Gayet ideal. Yoğurdu baya kıvamlı yapıyo.. sadece 3 sene önce 90 liraya almıştım 800 lira olmuş. Gereksiz pahalı kendiniz yapabiliyosanız gerek yok.. küçk kavanozlara mayalarsınız