Kızlar merhaba, 2 ay 11 aylıkken kontrolde sadece 50gr almıştı 1 yaş kontrolünde 250gr vermiş. Aslında öyle kilo takıntım yok sadece gereken değerlerde alması yeterli benim için. Günde 3 kere mama iciyo onlarıda yarım bırakıyor 1 tanesini bitiriyordur (150ml) kahvaltısını yapıyor fakat alerjimiz var yumurta vs herşeyi yediremiyorum. Ara ögünde meyvelerini yiyor saat 4 gibide yemek yediriyorum ama yemeği beğenmezse asla agız acmıyor begendigi yemekleri yiyor. Ne tür şeyler kilo aldırır?