Doktor eşinize benzemiş dedi ben 2200 doğmuşum baya zayıf demişler benim için eşim 3 geçik doğmuş sadece anne sütü alıyor sütün kaliteli demek ki dedi bide uzayan sarılık var dedikleri için 2 saatte bir emzirin demişlerdi o da çok yanlışmış anne sütü sarılığı istediğimiz bir şey 3.3 30 saate indir emzirmeyi dedi ama yalancı emziği de kabul etmiyor o yüzden emmek için ağlıyor