miray7676 Kızlar 1 yaş doğum gününü nasıl yaptınız resim atma şansınız varmı yorumlara 🥹 Fikir almaya çok ihtiyacım var , Ve neler hazırladınız yiyecek içicek olarak
Akalinbetul_8 miray7676 ben işin yiyecek kısmını sana söyleyeyım 😬 Dolma sarma (geceden yaparsın kolay) Sıgara böreği İçli köfte Cevizli köfte (geceden yap dolaba koy bısey olmuyor) Kuru pasta tuzlu Browni Lor boregı
Kk41 miray7676 pandemiydi zaten bişe yapmadım . Kimseyi de çağırmadım. Balon stadında balonlar duvarda Happy birthdy yazısı birde 1 yaş balon . Önüne de bi pasta yaptım sıvamalı olandan 😂 pasta patlattı oyun oynadı hatıra fotoğrafı tamam😂
AyazsMother miray7676 Ben bu şekilde hazırladım sadece ailecek kutladık 🌸 https://mutluresim.com/image/66e921a4-3a2c-4021-a25b-3ece7a3ee1fd.I7GBP https://mutluresim.com/image/d0f263fe-b956-4170-8619-c74f5be3cafa.I7O5Z https://mutluresim.com/image/f378f614-2c3d-4521-9339-f1e10cd92260.I7xgV
Miniktospik miray7676 fotoğraf atamadım ama bizde yapacağız 1 ay kaldı taş devri konsepti yapacam ben yiyeceklerde dışarda kutlanacağı için hazır tuzlu tatlı kurabiye ev yapımı poaça yaş pasta olacak bi de yapabilirsem küçük cupcakelerden bunlardan ikram edecğm sadece :)
kubramomm- miray7676 bende yamayı düşünüyordum bir yer tutup organizasyon konseptli hatta maskot bile kiralamayı düşünmüştüm. sonrasında kendi kendime bir düşündüm durumum var bunları yapmaya fakat ne gerek var dedim bir çocugu mütavazi yetiştirmeyi ufak şeylerle mutlu etmeyi öğretmek lazım dıye düşündüm ve bu fikirden vazgectim. evde eşimle aramızda bir kutlama yapacağız ama 1 yaş için cok iyi bir fotografcıda resimlerini fotograflandırmayı dusunuyorum sadece :)
miray7676 kubramomm- 1 yaş doğum günü diye anı olsun diye istiyorum bende resim çekmek ve ailece kutlamak için anılar biriktirmek istiyorum 🥹🥹 Çok heyecanlanıyorum hatta ilk yaş önem vermek istiyorum , Fotoğrafçıyada götüreceğim 🥹🫶🏻