Gelecegimsin Demek istedigim ben hamileyken omepa kullanırdım cok güzeldi saclarımı filan gürleştirmişti enerjik olurdum simdi saclarım cok dökülüyor enerjim düşük aranızda vitamin kullanan varmı hangi bölüm doktoruna gitmem lazım bu şikayetlerm için
ikizerkekannesi Gelecegimsin ben suprdayn kullanıyorum saça fln yaramıyor ama cidden yorgunluğumu alıyor
Marianne Gelecegimsin tabiki kullanabilirsiniz. kullanmalısınız. doktorunuzla danışın. herşeyin fazlası da zarar. hipervitaminoz yaşamamak için dikkatli kullanmak lazım.