Burcu_cadir34 Bebegim 3 aylik aptamil 1 kullaniyorum 5 günde 1 yapiyo kakasını ve kabız sizin kullandığınız mama hangisi içerik olarak nasıl memnunmusunuz
Lavinia_1 Burcu_cadir34 aptamil kabız yapıyo diye duydum.bende günde 2 kere veririm sma comfort hergün 2 kere 💩 yapar. İçeriği temiz anne sürüne en yakın mamaymış 🌸
Anakuzusuuu Burcu_cadir34 1 yaşında hala aptamil kullanırım. Canım o senin bebeğinle alakalıdır eğer 5 günde 1 yapıyorsa ve rahat yapıyorsa kabız değildir çünkü sadece emzirdiğim dönemde bile bazen 1 hafta 10 günü buluyordu kakasını yapması
Tugbaoyku09 Burcu_cadir34 bebelac gold kullanıyoruz biz sindirimi kolay. Gaz ve kabızlık için yapılmış bir mama.