Bebegim 2 aylıkken ülkeler arasi yolculuk yaptım ki sabah 7 de başlayıp da gece 12 de bitti. Bunun içinde ucak, tren, otobüs ve normal araba dahi vardı, bi gemi kullanmadık sukur bu zamana kadar 🤣 gerçekten gitmek istiyorsanız gidin, degisik ortamlara ve degisik insanlara alışsın bebeğiniz. Annenizden bir dolap isteyin ve bebek kıyafetlerini eşyalarını oraya koyun, cok rahat edersiniz. Ben annemin evinde kaldığımda en son eski garderobima yerleşen annemin kıyafetlerini kenara ittim ve kendime ve bebeğime yer açtım. Cok da rahat ettim. 🤩