Gunes2743 daha cok yeni dogum yapmissiniz. Hic bunlari dert etmeyin o şişlik inecek kanama oldukca. Ben de korse kullanamadim cunku yaram aciyordu valla sıkı sarabilenlere helal olsun. Zamanla rahim küçüldükce şişlik inecek. Bebeginizin tadini cikarin kafa takmayin