Elisaipek kızım 1 yaşına girdi bi hafta oldu aşıya götürmedim hala hemşiresine mesaj attım o da geri dönmüyor hiç aşısı için ne zaman gitmem lazım ??
sarmaliklahana Elisaipek kıızm 14 Eylül dogumlu. 9.ay asısı da hemşiremiz 15 Eylül gelın demişti bize 🤷
Minnakkk Elisaipek hemen aydınlatayım 🙈 cunku oglum 14 agustos dogumlu 1 yas asısı için mesaj atmıstım ne zaman dşye aksam aradı ebe yarın gelebilir misin diye sonra da ekledi 1 ay, gibi bi suresi oluyor endişelenme diye bugun gşdecegiz nasipse biz de
mysa2 Elisaipek 15 güne kadar ertiyeşbiliyorlar . Birde aşı sonrası çocuğunuzu biraz takip edin benim oğlum da canlı aşı yan etki yapmıstı suan 3 yasında hala Kontrolleri devam ediyor herkese olcak diye birşey yok da ama yine de asının yan etki olasılığı var
Elisaipek Minnakkk hımm sağlığı iyi olsun da bizimde 9900 çıktı kızım 9 aylıkken 9530 du 4 ayda 400 gram almış sadece yine de iyi ama sağlık olsun
Minnakkk Elisaipek hareketlendikce kilo alımı duruyor malasef hatta zayıfladıkları donem bile oluyor oglum hep gram gram aldıgı için biz kabullendik artık bu durumu
Elisaipek Minnakkk aynen öyle peki sizde ateş yaptı mı aşı biz kızım şuan ateşlendi şurup verdim bişe olmaz inşallah