Cly01 Kızlar ilk defa bugün yapayım diyorum yapan var mı nasıl yapıyorsunuz sabahın körü demeyin akşam ki menüler anca şimdi düşünülüyor 😂😂😂
Burculicee Cly01 😄😄 ben bir gece önceden kaynar suya bırakıyorum içine kuru. Fasulyenin çokluğuna göre 1 yada 2 çay kaşığı karbonat koyuyorum daha erken pişiyor yumuşacık oluyor birde
Hshsjshs Cly01 valla ben 6.ayindan itibaren veriyorum cokta seviyo kizim sükürr bi sıkıntı yasamadim aksamdan ıslatinca gazıda olmuyo hasladigim suyunu döküyorum hicc gaz yapmiyo