BusUgUr Defnemm2022 bize doktorumuz 6aydan önce kesinlikle oturtmadı ek gıdaya da başlamadı. Ömrü boyunca ek gıda yiyecek zaten bence fazla aceleci davranmayın. Ek gıdaya erken başlayan bebeklerde ileriki yaşlarda bağırsak sorunları ve obezite olma riski artıyormuş.
Demet2022 Daha çok küçük sizin ki, ben 4ay bitince azar azar destekli oturttum şuan 6 aylık normal oturuyor bşyler tatmaya yemeye de yeni geçtik sayılır 5 buçuk aylıkken
GSevilay65 Daha çok erken cnm 4 ayında destekli oturtmaya başladım 5 ayında ek gıda geçtik biz 8 aylik olduk masallah 🧿 öyle bı hızlı gecior ki!